Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Wajcowicz-Narloch Anna
(2)
Baxter-Wright Emma
(1)
Homer Karen
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Projektanci mody
(2)
Chanel, Coco (1883-1971)
(1)
Gucci (rodzina)
(1)
Moda
(1)
Perfumy i wody toaletowe
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Biografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Styl życia, moda i uroda
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Chanel : historia kultowego domu mody / Emma Baxter-Wright ; tłumaczenie Anna Wajcowicz-Narloch. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2022. - 159, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 19 cm.
Nieoficialna i nieautoryzowana historia kultowego domu mody. Coco Chanel - rewolucjonistka swoich czasów, twórczyni przełomowych trendów w modzie, a jednocześnie samotnai , choć bardzo zamożna, nieszczęśliwa kobieta. Wykreowała siłę kobiecości i stworzyła demokratyczne zasady ubioru, które wprowadziły wolność, równość i ponadczasową klasykę. Mała czarna, żakiet z przędzy boucle, sztuczne perły, buty z czarnym noskiem i kultowe perfumy N"5 to niepowtarzalne i ponadczasowe dziedzictwo Domu mody CHANEL trwające do dziś.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura obca (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gucci : historia kultowego domu mody / Karen Homer ; tłumaczenie Anna Wajcowicz-Narloch. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2022. - 160 stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 19 cm.
Od powstania we Florencji w 1921 roku jako firma oferująca bagaże dla elit do współczesnej pozycji marki jako producenta kultowych akcesoriów i kolekcji couture, dom mody Gucci stał się gigantem w branży mody luksusowej. Na przestrzeni ostatniego stulecia charakterystyczne skórzane wyroby Gucci i dekadencka odzież w elegancki sposób łączyły skromność z przepychem, a wszystko to pod pożądanym logo podwójnej litery „G”. Książka przedstawia historię początków firmy jako producenta luksusowych bagaży i odzieży jeździeckiej opisując, w jaki sposób rodzina przezwyciężyła konflikty i wojenne trudności by ostatecznie odrodzić się jako gigant haute couture lat 90. XX wieku, a pod obecnym kierownictwem Alessandra Michelego zaznaczyć swoją obecność w świecie mody ulicznej i zyskać nowe pokolenie fanów. Ponad 100 doskonale wyselekcjonowanych zdjęć prezentuje odważne, a zarazem zmysłowe projekty marki Gucci potwierdzając jej pozycję najbardziej wpływowej marki dzisiejszych czasów. [lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Literatura obca (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej