Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Jerzy K. Piotrowski
(1)
Panasiuk Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z dziedziny toksykologii. Przedstawiono w niej charakterystykę związków chemicznych pod względem ich toksyczności; omówiono ich toksykokinetykę i mechanizmy działania toksycznego. Dokonano przeglądu toksykologicznego metali ciężkich, wybranych substancji nieorganicznych, węglowodorów i ich pochodnych, pestycydów, kosmetyków, leków i środków odurzających, tworzyw sztucznych, promieniowania jonizującego itd. Przedstawiono zdrowotne skutki ich działania. Zwrócono też uwagę na problem utylizacji odpadów i ogólnie na zagadnienie bezpieczeństwa chemicznego. Wydawnictwa Naukowo-Techniczne polecają tę książkę studentom wydziałów: farmacji, analityki medycznej, zdrowia publicznego, ratownictwa medycznego, kosmetologii akademii medycznych i uniwersytetów medycznych, a także studentom wydziałów biologii, ochrony środowiska i weterynarii uniwersytetów i akademii rolniczych. Plik pdf ma postać skanów co uniemożliwia przeszukiwanie tekstu. '
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: * dostosowanie do programów nauczania, * logiczna struktura i jasność wykładu, * liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, * słowniczek podstawowych terminów, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej